HTML

2014.04.25. 10:54 Watermill

Emily tegnapelőtt volt féléves :-) elképesztő hogy repül az idő és mennyit változik egy baba fél év alatt. Egyesek kétlik... de már megvan az első szava is amit már többször is kiejtett. Na mi lenne más mint "Apa" :-) hehe tudja a csaj, hogy kell megfőzni engem.

A fogai jönnek, de nagyon. Egy icurka picurka jobboldalt alul elől már kibújt de a többi is molesztálja szegénykémet. Kapja is sűrűn az Osanitot meg naponta 3x a Dentinox gélt. Lefekvés előtt cumi betömést megelőző mozdulatsor is ez.

Pár hete már én fürdetem és este altatom. Ami persze eddig annyiból állt, hogy félálomban ültem az ágya mellett amíg ő a kis fehér nyuszi cetlijét morzsolgatva ki nem ájult.Tegnap azért pörgött egy kicsit a hátán mire elaludt... előtte este a babakocsiban is egy órán át köröztem a patakparton mire elnyomta a buzgóság.

Feküdni már nem szeret, ül mint a cövek, úgy szeret játszani. Kapot keresztelőre keresztszülőktől hintát, azt is imádja, sikongatva örül amikor beleültetem :-)

Este amikor tesóval beszélünk akkor ő széjjelcsapja a szgép asztalt... ami fent van zuhannia kell, néha a kamerát is elkapja :-)

Tesó okos, de nagyon, most éppen megnyerte az országos angolversenyt, előtte a győri Oxfordon pedig második lett:

http://www.oxfordnyelviskola-gyor.hu/index.php?p=p_cikk&id=304

Két hét kihagyás után végre újra jár edzésre is, hajrá!

Anya fut... nem keveset hanem sokat. Nemsokára itt van július 20 amikor is az Andival és a robival váltóban futja a Győr-Lipót versenyt. tegnap akkor futotta a repülőket amikor Emilyvel a patakparton sétáltunk. Én integettem, Emily inkább a cumiját morzsolgatta és elutasítóan viselkedett az elalvással szemben... :-)

Én is futok, én is sokat...:-)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://haromcsajesapa.blog.hu/api/trackback/id/tr246083768

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása