HTML

Újra itt a tavasz.

2018.03.08. 15:19 Watermill

Ma van Nőnap illetve a névnapom és úgy tűnik, hogy végre beesett hozzánk a tavasz. Kicsit sem bánom mert a tél kutya szigorúan búcsúzott, a múlt héten szerdán még -15C-ban vártam a vonatot reggel az állomáson. Na az rettenetes volt főleg olyan buci fejjel. Mostanra már kimásztam a náthából, elvileg este megyek is egy rövidet futni. Muszáj lesz erőltetni mert egy hónap múlva újra itt a Leo Futás és idén felelőtlenül 11km-re neveztem.

Az idei év kicsit kicsit pörgősebb lesz mint a tavalyi, legalábbis remélem :-) Vivi idén lesz 18 éves és a meglepi ajándéka az, hogy elvisszük 4 napra Londonba. Már nagyon várom. Zsenikémnek nem sikerült bejutnia az OKTV döntőjébe, pedig szerintem nincs ember aki nála többet tanult rá. Elképesztő energiákat ölt bele. Közben az angol felsőfokúra azt mondta, hogy könnyű volt :-)

Tavaly decemberben a Sohárékhoz is eljutottunk és nagyon nagyon jól éreztük magunkat. Volt ott minden, foci az udvarban amíg az összes labdát át nem rúgtuk a szomszédba, fagyoskodás a Hősök terén, zabálás, játszóház, zabálás és sok sok röhögés :-)

A karácsony is jól sikerült, szépen lazán, minimális idegeskedéssel, szintúgy a Szilveszter ahol csak a Pali és én tartottunk ki éjfélig. Aztán hajnalban keltem és mentem a lányokért a vidékibe mert ők Veszprémvarsányban szilvesztereztek.

A szünetben voltunk ég 3 napot a hotel Katalinban is, szuper gyönyörű időnk volt és nagyon jó volt még lazulni.

Emy tündérke és büdös kölök egyszerre. A farsangon mi másnak öltözött mint nindzsának.... mi szülök pedig eljátszottuk a Macskacicót. Én voltam a legkisebb királyfi. Vivi imádja az új óvónénit, az Ági nénit.

Ma én megyek érte oviba, aztán a Juditéknak viszünk virágot aztán megyünk a Viviért edzésre... nem unatkozok...

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://haromcsajesapa.blog.hu/api/trackback/id/tr513724810

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása